Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk október 29-től (hétfő) a hulladékszállítást a működtetés pénzügyi feltételeinek hiánya miatt, határozatlan időre felfüggeszti.
Az Önök érdekeit szem előtt tartva a helyzet megoldásán dolgozunk. Azonnali célunk az újraindításhoz szükséges fedezet biztosítása. Ez ügyben korábban tárgyalásokat kezdeményeztünk a finanszírozásért felelős Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt.- vel. Pénzügyi teljesítés esetén a szolgáltatásainkat azonnal indítjuk.
Hosszú távú célként pedig a kiszámítható, biztonságos és fenntartható hulladékszállítás anyagi feltételeinek megteremtéséért tárgyalunk, harcolunk.
A fentiek teljesítése érdekében az Önök számára legjobb megoldásokat választva, maximális körültekintéssel fogunk eljárni.
Az átmeneti időszakban a keletkezett hulladékokkal kapcsolatban kérjük az alábbiak szerint szíveskedjenek eljárni:
Meddig tart a leállás?
Mi legyen az ottmaradt hulladékkal?
Van-e lehetőség arra, hogy az ügyfél maga gondoskodjon a beszállításról?
Ha kimarad a gyűjtés, jóváírásra kerül a szolgáltatási díj is?
Bízunk benne, hogy a hulladékszállítás elmaradásából fakadó problémák hamarosan megnyugtató módon rendeződnek, addig szíves türelmüket és együttműködésüket kérjük.
Tisztelettel, „Zöld Híd B.I.G.G.” Nkft.
Csatolmány | Méret |
---|---|
20181028_072730.jpg [1] | 262.92 kB |
Hivatkozások:
[1] http://keszeg.hu/files/20181028_072730_0.jpg
[2] http://keszeg.hu/tartalom-tipusa/onkormanyzati-hirek